29 Kasım 2010 Pazartesi

Into the Wild (2007)


Bu film beni mahvetti,  o kadar söliyim. İzlemekte bence cok geç kaldığım ve buna cok pişman oldugum bir film Into The Wild. Sean Penn yönetmenliğindeki film imdb Top 250 de 146. sırada ve yerini fazlasıyla hakediyor.



Benim asla, katiyetle yapamıyacağım bişeyi yaparak, sevdiklerini ve alıştığı rahat hayatı geride bırakarak bir maceraya çıkıyor Christopher McCandless, bu yolculuk sırasında bir çok insanla tanışıyor, onlarla sıcak ilişkiler kuruyor, doğayla savaş veriyor, kendi iç yolculuğuna çıkıyor..


Kristen Stewart' ı bu filmde sevdim.


SPOİLEERR..

Üniversiteden yeni mezun olan Chris ailesindeki sorunların da etkisiyle ama bana göre en cok okuduğu kitapların gazına gelerek bütün parasını yakıp, kendine de Alexander Supertrump adını takarak bir yolculuğa çıkar. Bütün hayatından vazgeçmiştir. Bir süre sonra amacı, Alaska' da vahşi doğada tek başına yaşamaya dönüşür. Bu amaca ulaşıncaya dek bir çok kişiyle tanışır hem Alex onlarda hem de onlar Alex' in hayatında iz bırakırlar. Sonunda amacına ulaşıp Alaska' ya gider, orada ormanın derinliklerinde bulduğu terk edilmiş bir otobüste yaşamaya başlar. Magic Bus' da doğayı ve kendini keşfeder.

Ron ile ilişkisi iç sızlatıyor.

SPOİLEERR..


Başından sonuna kadar umut dolu devam eden film çarpıcı sonuyla insanı tamamen afallatıyor söliyim. Gerçek bir hayat hikayesini anlatması ayrıca koyuyor insana. Çok çok çok beğendim, çok etkilendim, tavsiye ediyorum. Müzikleri ayrıca güzel, tavsiye tavsiye..


Bu da gerçek Christopher McCandless..
Kişisel Notum: 10/ 10

Sinebot Linkeee: http://sinebot.com/movie/88/into-the-wild

Çüssy..

6 Comments:

benimadımayşesoyadımgül said...

aklıma yakından tanıdığım birini getirir bu film,sinirlenirim ! yaşayarak izlemiştim bende filmi ! saatler sürer ayrıca,sinir bozucudur iyi anlamda : )

Filmci ve Bişeyci said...

ah kuşitom doru vala ama nasıl saf duygularla nasıl özgürlük isteğiyle yapıyolar filmdeki de senin aklına gelen de, sinirlenmemek lazım aslında ama olan geride bıraktıklarına oluyor malesef..

Brida.~ said...

Hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biriydi.
Ne yazık ki sonunu izleyememiştim.
O yüzden çarpıcı sonu fazlasıyla merak etmekteyim?

Filmci ve Bişeyci said...

Bridacım sana su kadar söliim izle mutlaka izle..;)

Nostalgiaplatz said...

Çok güzel bir filmdi.İzlerken düşündüm ben de yapar mıyım acaba diye.Dedim tecavüzü var cartı curtu var (: Özenilecek bir hayat!

Filmci ve Bişeyci said...

tabi tabi Pippa Bacca' yı unutmayalım malesef..:(

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...