9 Kasım 2010 Salı

He's Just Not That Into You (2009)


Romatik komedi seviyorum napıyım, ne kadar çerezlikte olsa ne kadar klişelerle doluda olsa seviyorum. He' s just not that into you bu çerezler için iyi bir örnek, yer yer sıkıcı olsada ilişkiler için önemli ipuçlarıyla dolu bir film ama yer yer sıkıcı diorum bak yoksa genelinde eğlendim ben.

Ken Kwapis' in yönettiği filmin kadrosunda ise kimler kimler yok ki! Ben Affleck, Jennifer Aniston, Drew Berrymore, Jennifer Connelly, Kevin Connolly, Bradley Cooper, Ginnifer Goodwin, Scarlett Johansson.. Yok yok yani ;)


Drew ve Scarlett karşılıklı, voo..

Böle filmde herkes birbiriyle bağlantılı çıkıyo falan o olayı seviyorum ben, Love Actually' le başladı bu fikir gayet hoş oluyor bence..









SPOLİER Yapalım Accık..


Şimdi bi kızcağazımız var Gigi, bu devamlı birileriyle çıkıyo ama o akşamdan sonra adamlar buna geri dönmüyo! Ama tabi hepimizin yaptığı gibi Gigi' nin kız arkadaşları da kendi başlarından geçen yada bir arkadaşlarının başlarından geçen olayları anlatarak kızı teselli ediyorlar. Yok işte kesin senden hoşlandı ama mutlaka numaranı kaybetmiştir, yok benim bi arkadaş var şimdiki kocası 1 ay aramamış ta ama sonra direkt evlenmişler falan filan.. Sonra Gigi peşinden koştuğu bir adamı bulmaya gittiği bir barda Alex' le tanışır ve Alex ona hayatının sırrını verir. Erkekler tamamen nettir. Evet sır bu, yani bir erkek ne söylüyosa gerçekten onu söylemek istemiştir ve sizi aramıyosa sizi görmek istemiyordur, bu kadar..

Bunun yanında 7 yıldır birlikte yaşayan Beth ve Neil' in durumu var. Neil ne kadar çok sevse de evliliğe karşıdır ama Beth artık evlenmek ister ve bu cephede de olaylar gelişir.

Bir de erken yaşta evlenen Janine ve Ben var! En sinir bozucu olan bu ilişki bence ayrıca. Ben' in aklı markette tanıştığı sarışına takılır ve ne kadar karşı koymaya çalışsa da seksi sarışını monoton evliliğe tercih eder. E tabi tercih yapması gerekir..

SPOİLER BİTER..

Gigi- ne tatlı kadınmış bu!
Film, ilişkiler için püf noktalarıyla dolu, çoğu yerde haksız da sayılmazlar bence.. Scarlett' e sinir oldum, Ben' e de.. Aldatılmak iğrenç bişi bunu tekrar görüyoruz kesinlikle.. Erkek direkt bakıyo yine olaya ama kadın benim için karısını bırakıcak falan die düşünüyo, iki tarafı da aldatıyo aslında erkek, iğrenç işte..

Film keyifli zaman geçirmek için iyi gider. Oyuncular için bile izlenilebilir sadece...

Kişisel Notum: 10/ 8


Baksanıza hatunlar yıkılıyo..

Çüssy..

2 Comments:

Duygu Fedakar said...

çok eglenceli bi filmdi:)

Filmci ve Bişeyci said...

eveet, işte romantik komedi tam eğlencelik..

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...