12 Kasım 2010 Cuma

Hımm, Lovely Shoes, interesting..Du bakiim neymiş bu?

Bu siteden bugüne kadar bir çok blogçu bahsetti (ay blogçu deyince kızmasınlar şimdi, pağdon blogger)! E ne var burda? Çin malı ayakkabı var haaanım, koş koş..
E dedim neymiş bu bi giriim bakıım dedim, şimdi ayakkabılar çok kaliteli değil bi kere göründüğü kadarıyla onu bi söliyim ama cok model var ve cok ucuz gerçekten, fiyatlar 10-20 usd civarı! Bi de bu işin shipping tarafı var tabi, taaa Çin' den geliyor kolay değil. Onu da şimdi aşağıya koyucam tablosunu ama 6-7 ayakkabı alsan 50-60 usdye geliyor. Yani şöyle bir hesap yaparsak diyelim 15usd' den 6 akkicik aldık ve bunların 60 usd shipping ücreti var.
(15*6)+60= 150 usd' ye 6 ayakkabınız olacak, bi de bunu arkadaşlarınızla ortak aldığınızı ve shipping parasını paylaştığınızı düşünün, oh süper vala..

Site şu: http://www.lovelyshoes.net/



Önceden 100 usd minimum sipariş verme zorunluluğu varmış ama artık onu da kaldırmışlar özgürsünüz yani!Shipping tabloları da şunlar..




Burdan kankoom adımayşesoyadımgül' e sesleniyorum, gel ortak ol bana Çin' e de el atalım! vala sevdim ben bu işi..

Çüssy..




1 Comment:

benimadımayşesoyadımgül said...

anooo,ben incelemmiştim bebeğim,eline sağlık.iice bi bakiim ayakkabı deyince dünyam değişio biliosun,yapalım kendimize bi güzellik : )

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...