6 Aralık 2010 Pazartesi

An Education (2009)


Eveeet bir otobüs filmiyle karşınızdayım, An Education' ı şehirlerarası yol alırken otobüste izleme fırsatı buldum. Bir çok filmin arasından en eli yüzü düzgün bu heralde diye seçip izlemeye başladım. Açıkcası cokta beğendiğimi söyleyemicem, vasat bi filmdi bana göre...
Sert baba Alfred Molina..
Senaryosunu High Fidelity' nin de yazarı Nick Hornby' in yazdığı, yönetmenliğini Lone Scherfig' in yaptığı film, 1960 ların İngilteresinde zeki ve çalışkan bir genç kızın aşkla tanışmasını anlatıyor.


 
SpOiLeR..

Ailesi tarafından iyi bir eğitim alması için sıkı bir disiplinle yetiştirilen Jenny bir gün kendisinden yaşça büyük David ile tanısır. Tüm karşı çıkmalara rağmen tutkulu bir ilişkiye başlarlar. Jenny' nin eğitimi uğruna fedakarlık yapıp arka planda bıraktığı bir çok isteği David' le birlikte gerçekleşir.

Bu ilişki uğruna eğitiminden, uğrunda çaba harcadığı bir sürü şeyden vazgeçen Jenny' yi kötü süprizler beklemektedir.

SpOiLeR..

 

Dediğim gibi bana vasat geldi film ama müzikleri olsun, Paris görüntüleri olsun iyiydi.. Üstelik 3 dalda Oscar adayı olması da ayrıca şaşırttı, tabi alamamış..
Baskıcı aile, öğretmenler, disiplin, aşkın heyecanı, isyan.. bunlar var filmde,iligilenenlere duyurulur.

Kişisel Notum: 10/ 5


Çüssy..

0 Comments:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...