18 Aralık 2010 Cumartesi

Av Mevsimi (2010)


Şimdi işin içinde kimler var; Şener Şen, Çetin Tekindor, Cem Yılmaz, Okan Yalabık, Melisa Sözen..E yönetmen de Yavuz Turgul, böyle olunca insan bi heyecanlanıyor. Bu kadrodan kötü iş çıkması imkansız zira..

Hikaye klasik; emekli olmak üzere bir yaşlı polis, onun deli dolu genç ortağı, hırslı bir kötü adam ve bir cinayet. Holivutta olsa ayy cook klasik derim ama bir Türk filmi olunca nasıl yapılmış diye bakmak lazım, hele de işin içinde böyle büyük isimler varsa.. E gittik izledik bizde S. le..


Kadroya bah bah..
spoİler..

Bataklıkta bir el bulunur, cinayet masası katili araştırmaya başlar. İş, Avcı, Deli ve Çömez Hasan ekibine verilmiştir. Ferman nam-ı değer Avcı emekliliği gelmiş bir polis, İdris nam-ı değer Deli karısından boşanmış ve hala onunla sorunları olan genç bir polis ve Hasan teşkilata yeni girmiş bir çömezdir. Bulunan elin bir genç kıza ait olduğu tespit edilir ve ekibimiz kızın sevgilisinin, ailesinin, kocasının peşine düşer..  Olay tam bir karmaşadır ama ekip bu olayı çözmek uğruna herşeyi göze almıştır ve sonunda bir çok şeyi feda etmiş olacaktır..


spoİler..


Hikayenin bazı kısımları havada kalmış bana göre, bir de böyle bir gizem üstüne kurulmuş bir filmde olay neredeyse ortalarında çözülüyor sanki.. Bilemedim yani, bazı yerlerinde "e ne bu şimdi?" dedim..

Cem Yılmaz' ın şahane sahnesi..

Oyunculuklara laf eden çarpılır zaten, hepsi birbirinden şahaneydi.. Görüntüler çok iyiydi, konu güzeldi, Yavuz Turgul zaten muhteşem adam.. ama ben bayıldım, bittim diyemem malesef.. Bir Eşkıya , bir Gönül Yarası değil bence...

Cem Yılmaz' ın artık çok ünlü olan türkü sahnesi, Çetin Tekindor- Cem Yılmaz sahnesi, Şener Şen azarlama sahnesi..Bunlar en sevdiklerim..

Kişisel Notum: 10/ 6

SinSineBot: http://sinebot.com/movie/5897/av-mevsimi

Çüssy..

0 Comments:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...