28 Ekim 2010 Perşembe

The Ugly Truth (2009)


Epeydir romantik komedi izlemiyodum, bu iyi geldi doğrusu. Robert Luketic' i yönettiği Gerard Butler ve Katherine Heigl' ın oynadığı tam eğlencelik bir film The Ugly Truth. Hani sinemada izlemeye değmez de evde tadından yenmez olanlardan. (S&D birlikte izleseydi keşke bu filmi!!)

Klasik romantik komedi kurgusuna sahip, klişelerle dolu ama tabi içinde aşk, romantizm de var. Tabi ki cinsellik üzerine de bir çok muhabbet dönüyor, rahatsız etmiyor ama bence, gülüp geçiliyor.

Abby tv yapımcısıdır, hazırladığı programın reytingleri hiçte iyi gitmemektedir. Patronu buna bir çözüm bulur ve kadın erkek ilişkileri üzerine başka bir kanalda program yapan Mike Chadway' i transfer eder. Mike programında kadınlar hakkındaki acımazsız gerçekleri hiç çekinmeden dile getirir. Kadınların hayallerindeki erkeğin aslında var olmadığını, erkeklerin sadece kadınların dış görünüşüyle ilgilendiğini savunmaktadır. 


SPOİLERRR..

Her romantik komedide olduğu gibi önce birbirlerinden haz etmezler, zıtlaşırlar ve tabi ki sonra aşık olurlar. Mike, Abby' ye birini tavlaması için yardım ederken kendini ona aşık olmuş bulur. Bu zamana kadar savunduğu bütün düşünceler yalan olur :) Abby ise kontrol delisi bir kadındır, Mike' ın yardımıyla birini tavlarken olmadığı biri gibi davranması gerekir. Mike, tamamen kadınlara söylediği olmaları gereken kadın tipinin tersine aşık olurken, Abby' de onu olduğu gibi sevebilen Mike' a aşık olur.
Yani işin özü 'beni olduğum gibi sev' bu filmden alınacak ders...;)


SPOİLER BİTER.. 

Bence kimyaları gayet uymuş!!

Dans, asansör, külot, balon sahneleri akılda kalanlar.. Güldüren, eğlendiren, iyi bir bir buçuk saat geçirmek için ideal bir film.

Abby: Ben senin yapımcınım!
Mike Chadway: Hımm, üstte olan kadınları severim!

Kişisel Notum: 10/ 7


Çüssy..

2 Comments:

rapunzell said...

harika bi filmdi, kessinlikle bende yorumlamak istiorum blogumda :)

Filmci ve Bişeyci said...

bende sevdim filmi gerçekten drukiyyes, yorumlarını bekliyorum..

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...