30 Ekim 2010 Cumartesi

Paranormal Activity (2009)


Korku filmi izleyelim, korku filmi izleyelim diye tutturdum, sonunda bu akşam muradıma erdim. Mi acaba? Yani öle tırs tırs korkamadım Paranormal Activity' den! Bir iki sahne vardı tabi hakkını yemeyelim ama genel olarak filmde hiç bir şey olmuyo desem yeri..

Tamamen amatör oyuncuların oynadığı ve amatör bir yönetmenin yönettiği Paranormal Activity baya popüler son günlerde, sanırım bunda geçtiğimiz günlerde 2. sinin de vizyona girmesinin etkisi büyük.


SPOİLERDAN KOPTA GEL..


Yeni bir eve taşınan çiftimiz, kızın geçmişinden gelen bazı doğaüstü olaylardan burada da kurtulamaz. Eve kamera yerleştirirler ve gerçekleşen olayları kaydetmeye başlarlar. Bizde bütün filmi, bu kameranın çekiminden izliyoruz zaten. Uyurken yatağın karşısına sabitledikleri kamera sayesinde gece boyunca etraflarında dolanan varlığı görüntülerler. Gün geçtikçe olayların şiddeti artar ve çiftimiz tamamen çaresizdir.

Kızın ayağından tutup, yataktan çektiği sahnede zıpladım vala.. En dişe dokunur sahne buydu sanırım.


SPOİLERDAN BİTTE GEL..


 


Sağ alt köşedeki saat detayı iyiydi, bi gerilim unsuru olmuş!

Son yıllarda karşımıza çıkan amatör kamerayla çekilen filmler arasında benim ilk izlediğim bu oldu, ancak pek de bana göre değilmiş, sevemedim..:(


Kişisel Notum: 10/ 5


Çüssy..

0 Comments:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...