14 Şubat 2011 Pazartesi

Toy Story 3 (2010)


Oscar' a aday olan filmleri izlemeye çalışıorm ya, birkaç film ard arda izledim bu sıra ve nedense yazmak istemedi canım! Aslında hemen yazmayı seviyorum filmden aklımda kalanları. Bugün izlediklerimi kısa kısa yazmaya karar verdim, önceki postlar gibi spoilerlı fln olmıcak yalnız, bunu izledim güzeldi şeklinde olucak biraz...

En iyi film adaylarından Toy Story 3' ü de izledim!! Ama 3' ü izlemeden önce 1 ve 2' yi de izledim. Seri halinde izlemek cok eğlenceli oluyor. Tavsiye olunur. Harika bir animasyon tabiki Toy Story..En iyi filmi almasada en iyi animasyonu kapar bence..




Toy Story 1


Toy Story 2
Toy Story' i izledikten sonra oyuncaklarınıza farklı bir gözle bakacaksınız, orası kesin:)


Bu da cok sevilen Andy..
Kişisel Notum: 10/ 8


Çüssy..

0 Comments:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...