2 Şubat 2011 Çarşamba

The Kids Are All Right (2010)


Oscar adayı filmlerden The Kids Are All Right' ı da izlemiş bulunuyorum. Hiç bir şekilde bir Oscar filmi değil aslında, belki sadece içinde gay bir çift olduğu için dahil olabilmiştir bilemedim. Yönetmenliğini Lisa Cholodenko' nun yaptığı filmde Julianne Moore, Annette Bening ve Mark Ruffalo oynuyor. Annette Bening bana göre özellikle çok başarılı vala..

Gay çift Nic ve Jules
SIPOYLIR..

Lezbiyen bir çift olan Jules ve Nic aynı donörden sperm alarak iki çocuk sahibi olmuslardır. Çocuklar büyür, biri 18 biri 15 yaşına gelir ve biyolojik babalarını merak ederler. 18 yaşındaki Joni, sperm bankasının aracılığıyla babalarına ulaşır ve onunla tanışırlar. 

Joni ve Laser
Biyolojik babanın ortaya çıkmasıyla kurdukları güvenilir aile ortamı sarsılan çiftimiz ve çocukları zor bir sınavdan geçerler..

Aslında straight bir çift, sperm bankasıyla sahip olunan çocuklar ve ortaya çıkan biyolojik baba olsaydı çokta farklı olmayacakmıs film, yani o lezbiyen ilişkiye dair daha onların duygularını anlatan bir şey bekliyor insan ama gayet bilindik bir şey çıkıyor karşınıza.. Belki de anlatmak istedikleri budur aslında, ilişki nasıl olursa olsun aynı diye..

SIPOYLIR..

Ama evliliğin nasıl bi şey oldugunu, aile kavramının önemini anlatan, yer yer komik yer yer duygusal iyi bir film. Sevdim ben..

Şu ilüstrasyona da bayıldım..

Kişisel Notum: 10/ 7


Çüssy..

3 Comments:

parafdaatarim said...

Annette Bening iyi bir oyuncu olmasına rağmen ben filmi oscarlık olacak kadar görmedim.. Ayrıca nedendir bilinmez Annette Bening in duruşu beni çok ürkütüyor. (:

http://parafdaatarim.blogspot.com/

Filmci ve Bişeyci said...

özellikle bu filmde tam bir lezbiyen ilişkideki baskın taraf duruşu var, normal zarif kadın duruşuna kodlanmıs zihnimizi irite ediyor doğru evet, ürkütüyor gerçekten:)Natalie Portman' ın yanında pek şansı yok zaten sanırım...:)

Unknown said...

Bu filmi 1 ay once falan izledim. Konusu degisik geldiginden midir bilmiyorum cok hos buldum. Oscarlik mi degil mi o kadar da uzman degilim fakat bu sene izledigim hos filmlerden biriydi. Sonunda biraz uzuldum gerci ama :)

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...